Analizy szybkozmienne i “crash”

W zakresie symulacji zdarzeń szybkozmiennych specjalizujemy się w projektowaniu stref pochłaniania energii dla taboru kolejowego oraz weryfikacji odporności zderzeniowej pojazdów szynowych na zgodność z normą EN 15227. Wspieramy również klientów w zakresie planowania rzeczywistych testów zderzeniowych oraz interpretacji ich wyników.

Dla elementów wyposażenia taboru przeprowadzamy wirtualną walidacje testów wymuszeniem udarowym wg. normy EN 61373, wspieramy klientów na etapie certyfikowania produktów podczas testów laboratoryjnych.

Posiadamy szerokie doświadczenia w zakresie analiz i optymalizacji konstrukcji nośnej autobusów pod kątem spełnienia wymagań regulaminu UN R66.

Poza przemysłem transportowym posiadamy również doświadczenia w obszarze infrastruktury, jak np. symulacja zderzeń z barierami oraz latarniami drogowymi. Na potrzeby pozyskania złożonych danych współpracujemy z renomowanymi ośrodkami w kraju i za granicą. Stosowane przez nas modele materiałowe uwzględniają strefę minimalnego wpływu ciepła osłabiającą materiał wokół spoin w konstrukcjach spawanych. Przeprowadzany również symulację z zakresu pochłaniania energii poprzez zniszczenie materiałów kompozytowych.

Oprogramowanie, które wykorzystujemy do wyżej wymienionych obliczeń to LS-Dyna oraz Radioss.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji

Bartosz Świerczyński

KEY ACCOUNT MANAGER

Michał Lasiewicz

COMMERCIAL DIRECTOR