Pomoc techniczna

Często zadawane pytania dla użytkowników MSC Software:

Dokładną specyfikację sprzętową, listę kompatybilnych systemów mozna znaleźć na stronie pod linkiem.

Aby odczytać adres mac karty sieiciowej polecamy postępować wg kroków

  • wcisnąć jednocześnie klawisze: znak Windows + R
  • w oknie “Uruchamianie” wpisać komendę “cmd” i zatwierdzić ją klawiszem “Enter”
  • w konsoli wpisać komendę: ipconfig /all i zatwierdzić ją klawiszem “Enter”

Zdjęcie poniżej pokazują który MAC adres jest potrzebny do wygenerowania licencji.

Polecamy również zapoznać się z wideo instrukcją.

W celu uruchomienia licencji należy pobrać i zainstalować najnowszą wersję FlexLicenseManagera i skonfigurować zgodnie z instrukcją.

Plik instalacyjne można pobrać z portalu mscsoftware.flexnetoperations.com po zalogowaniu zgodnie z danymi przesłanymi przez zespół MSC.

W pierwszej kolejności prosimy o przesłanie problemów technicznych na adres supportsoftware@ec-e.pl wraz z podaniem nazwy klienta, opisaniem problemu, dołączeniem screenów ew. plików w postaci załącznika.

W celu zmiany serwera licencji prosimy o przesłanie maila na adres supportsoftware@ec-e.pl z załączeniem aktualnej licencji oraz podaniem nowych adresów MAC stanowiska na które licencja ma zostać przeniesiona.

Simcompanion – oficjalny portal który oferuje dostęp do bazy wiedzy na temat różnych kwestii związanych z oprogramowaniem MSC, zawiera oficjalne odpowiedzi na zadawane pytania, materiały udostępniane przez MSC Software oraz partnerów.

MSC Community – to forum stworzone dla użytkowników MSC i pracowników MSC na którym użytkownicy mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami związanymi z użytkowaniem programów i wymianą wiedzy.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji

Karolina Wagner

Software Business Support